Умови Програми лояльності Вепр

    1. Картка програми лояльності Вепр

    1.1. Для того, щоб стати учасником Програми лояльності Вепр необхідно отримати Картку та заповнити і підписати Анкету встановленого зразку.
    1.2. Картка може бути отримана Покупцем в разі здійснення ним одноразової покупки в одному з магазинів мережі Вепр на відповідну суму, встановлену Організатором.
    Вартість картки в такому випадку становить 0,01грн.
    1.3. В разі втрати Картки, Покупець має право отримати нову Картку, з перенесенням на неї суми покупок та фіксованого відсотку знижки з втраченої картки, за вартістю, встановленою Організатором.
    1.4. Картка Вепр діє в усіх магазинах мережі Вепр та не має обмежень по терміну використання.
    1.5. Всі Картки є власністю Організатора Програми лояльності та надаються Покупцям у використання на момент дії Програми.

    2. Умови отримання знижки.

    2.1. При здійсненні покупок з карткою Вепр, Покупцю надається знижка у розмірі фіксованого  відсотку в залежності від суми покупок, за виключенням товарів, на які діють акційні пропозиції та які не входять до переліку товарів, які приймають участь в Програмі лояльності Вепр.

    2.2.До переліку товарів ,які приймають участь у програмі лояльності входять лише ФІРМОВІ вироби ТМ Вепр.
    2.3.В одному чеку може бути просканована лише одна Картка.
    Картка стане доступна для використання протягом 3-х днів з дати отримання картки та заповнення анкети.
    2.4. Розмір відсотку знижки,який нараховується Покупцю, залежить від сумарної вартості покупок, здійснених Покупцем протягом всього терміну використання Картки Вепр.
    2.5.При здійсненні Покупцем сумарної вартості покупок на суму до 3000 грн включно надається знижка у розмірі 3%, до 4000 грн включно-4% і до 5000 грн  включно -5%.

    2.6. Нарахування сумарної вартості покупок відбувається в режимі «он-лайн»в момент формування чеку.
    2.7.Знижка нараховується лише на активну Картку.
    2.8. З інформацією про суму знижки Покупець може ознацомитись у чеку.

    3. Відновлення Картки

    3.1. Відновлення картки відбувається, коли Картка була втрачена або пошкоджена і Покупець бажає перенести дані з втраченої чи пошкодженої.
    3.2. Під відновленням Картки мається на увазі отримання Покупцем нової картки за вартістю, встановленою Організатором.
    3.3. Для отримання нової Картки та перенесенням даних з пошкодженої або втраченої картки Покупець має написати заяву, вказавши при цьому достовірні дані про загублену або пошкоджену Картку, ПІП, адресу проживання, контактний номер телефону та передати заяву адміністратору магазину.
    Зареєстрована заява (засвідчена підписом Покупця) розглядається протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати подання заяви. Якщо дані, вказані у відповідній заяві достовірні (персональні дані Покупця – заявника збігаються із даними по Картці, що були надані в паперовому та/або електронному вигляді та внесені до системи Організатора), всі дані за втраченою / пошкодженою Карткою переносяться на нову Картку3.4. Після видачі нової картки, втрачена або пошкоджена Картка блокується.

    4. Відповідальність та права Організатора

    4.1. Організатор залишає за собою право змінювати умови Програми лояльності Вепр. Попереднє повідомлення учасників програми про зміни умов – не обов’язкове. Зміни набувають чинності з моменту опублікування змінених умов Програми на сайті www.tm-vepr.com.ua. Покупець Програми, що продовжує використання Картки після опублікування змін, вважається таким, що ознайомився та погодився виконувати внесені зміни до умов Програми.

    5. Реєстрація в Програмі

    5.1. Реєстрація в Програмі відбувається шляхом заповнення Покупцем персональних даних у Анкеті встановленого зразку, що є обов’язковою умовою участі у Програмі.
    5.2. Реєструючись в Програмі шляхом заповнення та підписання Анкети, Покупець надає свою однозначну згоду на збирання, реєстрацію, накопичення, обробку, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення персональних даних Покупця, тощо в рамках Програми та діючого законодавства України.
    5.3. Заповнена та підписана Анкета засвідчує згоду Покупця з усіма умовами та правилами Програми, обізнаність про те, що надані ним персональні дані вносяться до інформаційної системи з правами, які згідно ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» та положення чинного законодавства надаються йому як суб’єктові персональних даних.
    5.4. Якщо Покупець надає Анкету без особистого підпису – дані, внесені до Анкети, не оброблюються, а сама Анкета утилізується, як недійсна.
    5.5. Дані Покупця, що вказані в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора.